Bude co číst II.

Další čekatelé na přečtení


Zase mám o pár knižních kousků víc co číst!

Znáte to, wishlist je čím dál delší. Takže je nutné ho zkracovat, i když je v tom jistá neúměrnost. 
Rychleji do něj knihy totiž přibývají než ubývají.
Alespoň u mě tomu tak je. Hlavně teď, kdy čtu jak brzda.




A cože jsem si to teda pořídila? 
Jedna kniha zakončující sérii, jedna kniha do sbírky a dvě knihy o kterých se teď všude mluví.





Poslední hvězda:
Rick Yansey

Tohle bylo pro mě naprosto jasné must have, přece nebudu mít doma neuzavřenou sérii. To by byl hřích! 
O téhle trilogii se chystám napsat recenzi jako o celku, sice to bude těžší, přece jen jsem první dva díly četla už loni, ale já to zvládnu. 
První díl Pátá vlna už má i filmové zpracování, ale kniha byla mnohem lepší. 

trailer na Pátou vlnu můžete vidět zde.

Doufám, že mě závěr celé série nezklame. Pojede se mnou v září do nemocnice, když už jsem tam četla i druhý díl Nekonečné moře. Udělám z toho tradici!

Nakladateství: Baronet
Žánr: Sci-fi a fantasy
počet stran: 320
Originální název: The Last Star




Ódinovo dítě:
Siri Pettersen

Upřímně kdo z vás nezaznamenal knižní battle od nakladatelství HOST. Jednalo se o souboj dvou knih, Jiskra v popelu vs Ódinovo dítě
Já jakožto fanynka Jiskry jsem zcela sobecky aniž bych Ódinovo dítě četla, nejednou hlasovala pro Jiskru. Myslím,že podle toho co jsem četla na netu nejsem jediná. Jenže Ó. dítě bylo s Jiskrou v počtech hlasů na těsno a já si říkala: ,,Jiskra je božská, jestli je i dítě tak úžasný musím si ho přečíst''! Ještě před koncem souboje jsem si ho objednala a on nakonec i vyhrál! Jsem zvědavá zda po dočtení budu stále #tymjiskra.
A co vy pro koho jste hlasovali?

Nakladastelství: Host
Žánr: Sci-fi a fantasy
Počet stran: 430
Originální název: Odinsbarn

Mimochodem Knižní svět právě pořádá SOUTĚŽ srpen s Hostem, do které se nakonec zapojilo i samotné nakladatelství.


Příběhy Arthura Gordona Pyma:
Edgar Alan Poe

Kdo by neznal E. A. Poeho ? Alespoň milovníci hororů jako já jej znát musí. Dříve jsem jeho povídky četla z knihovny, ale narazila jsem na tohle vydání od nakladatelství Omega a naprosto mě uchvátilo. 
Jako první jsem si koupila Zánik domu Usherů a jiné povídky , takže teď ještě Jámu a kyvadlo a jiné povídky a z téhle edice budu mít všechny. 

Miluji je, jsou dokonalý!

Nakladateství: Dobrovský, Omega
Žánr: Horory, Sci-fi a fantasy
Počet stran: 208
Originální název: The Narrative of Arthur Gordon Pym of Nuntucket

Originál vyšel poprvé v roce 1838



Harry Potter and the CURSED CHILD
J.K. Rowlling, Jack Thorn a John Tiffany

Jako milovnice Harryho Pottera bylo jasné, že tenhle scénář k divadelní hře musím mít. 
Otázkou však bylo zda chci anglický originál nebo si počkám na český překlad. No, odolávala jsem originálu celé DVA DNY od jeho vydání. Najednou začal všude mizet. A já se rozhodla, že chci anglický originál. Tak jsem hledala na netu podle knihkupectví co má muž po cestě domů z práce a nikde nic, všude hlásili vyprodáno. Tak zkouším poslední knihkupectví Knihcentrum, zrovna jim přivezli 5ks, to byl jasnej osud! 

THE EIGHT STORY. NINETEEN YEARS LATER.

Začetla jsem se asi 30 stran zatím a líbí se mi. Je to teda zvláštní číst scénář k divadelní hře, ale popisy scén jsou tak kouzelné, úplně to vidím a závidím všem co tu hru uvidí či už viděl!
A co vy čekáte na český překlad nebo jste neodolali jako já?


Nakldateství: Little Brown
Žánr: divadelní hra, Sci-fi a fantasy
Počet stran: 352
originální název: Harry Potter and the Cursed Child ( PARTS I & II)


Zaujalo vás něco z mého výběru? Jaké nové přírůstky máte doma vy?

8 komentářů:

  1. Dítě potřebuju! :3 :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já si k Harrymu Potterovi počkám na český překlad, nerada bych riskovala, že něčemu nebudu rozumět a pak bych si příběh neužila. :) Ale moc se těším. Edgara Allana Poea mám taky moc ráda a toto vydání je krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jediný co musela, tak mrknout na hp v angličtině(dva dily jsem shlídla) , protože mám zážitý určitý pojmenování v cz například Brumbál, pojmenování koleji atd. Ale během chvilky jsem si zvykla a je to v pohodě :) Myslela jsem, že to bude horší, přece jen to mám vžitý v sobě od dětství :D Ten Poe je v tomto vydání vážně krásný, to se nakladatelství Omega povedlo :)

      Vymazat
  3. Poa mám docela ráda. Jsem jediná, která ještě nepropadla tomu šílenství kolem Harryho Pottera? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to nemam tak, ze bych propadla silenstvi, ja HP cetla jeste, kdyz nebyl ani film :D a propadla jsem knize od prvni strany a precetla ji za jeden den. To jsem byla jeste dite, jen o 3 roky starsi, nez je ted ma dcera :D Takze pro me knihy hp at uz jde o scenar a o 19let pozdeji, je nutnost a je to takova nostalgie, zpet v bradavicich :)

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky! :)
    Vůbec bych se nezlobila, kdybych na Odinovo dítě narazila v knihovně :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat