Bude co číst

Zase o pár knih víc co číst

Znáte to, doma plno nepřečtených knih a stejně chcete/potřebujete nové. Já myslím, že je to trošku nemoc. Kdo má ale odolávat těm příběhům a některé knihy doslova křičí: chceš mě, kup si mě!
Navíc, když ještě jako já sledujete či čtete jiné knihomoly a vidíte jak některé knihy vychválí do nebes. No, jste v pasti. Já si kupuji knihy, které opravdu vím, že se mi líbit budou. Omrknu je na recenzích, ať psaných či na Youtube. Občas se mi stane, že si nejsem jistá, zda je to ta pravá pro mě, ale zajímá mě. Od toho je díky bohu knihovna. Když se mi pak nějaká líbila, je jasné, že ji chci i doma. U mě je to tak půl na půl s tím nakupováním a půjčováním. Tentokrát jsem ale nakupovala a jsou to teda krásky. Což musím říct, u mě taky dost rozhoduje, jak kniha vypadá. Chci krásné knihy, jsem pokrytec, vím. Ale nutno podotknout, že jsou knihy v českých vydání čím dál krásnější. Třeba co nemám ráda, jsou paperbacky a knihy s filmovými obálkami. A cože jsem si to vlastně koupila?




Královna Tearlingu:
Erika Johansen

Konečně ji mám, pokukovala jsem po ní už od doby kdy Adrisbooks fotkami Královny zahlcovala Instagram. Strašně jsem ji chtěla, je to přesně to fantasy, které mám ráda. Jenže on je to paperback, přitom si tahle obálka tak zasloužila být pevnou vazbou. No, trvalo mi to, ale mám ji. A jsem děsně ráda. Je teda trochu pevnější než klasický paperback, ale i tak budu děsně opatrná, ať si ji nezničím. Musím si pak co nejdříve pořídit i druhý díl, Tažení do Tearlingu. A doufám, že brzy u nás vyjde i třetí díl. Taky se natáčí filmová podoba knihy s Emmou Watson, která by měla být nejen herečkou, ale také produkční celého filmu, pokud mám správné informace. Ale kdo ví, věřte internetu. Uvidíme. Moc se těším, až si ji přečtu a věřím, že mě nezklame. Odkaz na info o knize zde.  Já o ní sama napíši víc, až si ji přečtu.



Poselství růží:
Leila Meacham

Od autorky jsem už četla Dlouhé stíny, které jsem měla půjčené z knihovny.
Další její knihy jsem si nepůjčila, prostě, znáte to, přišly mi pod nos jiné knihy. No a to takhle pravidelně koukáte na Knihánkov, díky které jste už narazili na super knížky. A teď vychvalovala do nebes v několika videích dvě knihy, jednou z nich je právě Poselství růží. No, nedalo mi to. Navíc se jedná o knihy z Knižního klubu a já jejich knihy miluji, jsou velké, pevné a graficky dokonalé. Dlouho jsem se rozhodovat nemusela. Poselství je doma. Více o Poselství růží zde.



Sen o Somersetu:
Leila Meacham

Když už mám ten první díl, objednala jsem i druhý (já vím, Královnu Tearlingu jsem si druhý díl nevzala, ale věřte mi, rvu si vlasy). Tenhle časově předchází prvnímu, tak přemýšlím, že bych možná četla jako první právě Sen. No, uvidím ještě. Obálku má naprosto dokonalou, je to přesně ten typ knihy, co necháte v knihovně trčet čelem vpřed. Myslím, že by byly obě i krásným dárkem pro někoho, kdo má rád historické romány. Že bych letos konečně věděla, co dát babičce k narozeninám? Více o knize zde


Stínová královna
C. J. Redwine

A jako poslední tu mám další královnu, tentokrát Stínovou. Myslím, že každý knihomol ji musel zaznamenat. Novinka od Baronetu, první díl ze série Havraní říše, nalákala jak anotací, tak obálkou i mě. Fantasy, které svým mottem "Zrcadlo, zrcadlo, kdo je nejmocnější" připomene Sněhurku, navíc to černé jablko. Doufám, že bude perfektní. Mám od ní hodně velká očekávání, jen si ji asi přečtu trošku později, až kolem ní nebude takové to haló. Ale moc se na ni těším. Více o knize zde.


A které knihy jste si naposledy pořídili vy?

18 komentářů:

  1. Jee, Kralovnu, tu ja miluju. Prvni dil je lepsi, nez druhy. Jsem zvedava na treti. Tesim se, co na ni reknes, libi se mnoha blogerum a ja na ni prisla taky diky nim:). Stinovou kralovnu jsem moc chtela, ale ted vaham, protoze mi znamej rekl, ze nema v zahranici dobre hodnoceni. Ale ohlasy u nas jsou zatim pozitivni. Tak to chci taky vedet:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já mám od Tearlingu velký očekávání :D A Stínovou, dle chvály právě u nás, se na ni těším a jsem zároveň zvědavá jaká je. Dám vědět jak ji přečtu :D Ale má uvnitř krásně ilustrovanou mapu :)

      Vymazat
  2. Máš nádherné fotky opravdu :) sérii Poselství růží si chci přečíst už hodně dlouho :) Královnu T. jsem měla půjčenou z knihovny, ale nějak mě to nechytlo :/ a Stínová královna...ještě moc nevím, jestli do ní jít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ale jsou jen mobilem, jsem líná tahat foták :D Jej, tak doufám, že mě chytne, fakt se na ni těším. Snad mě nezklame :) O Stínové královně ted bude určitě hodně recenzí, tak třeba se dle nich rozhodneš:) Nebo hold půjčit, vrátit se pak dá, případně i dokoupit :)

      Vymazat
  3. Všechno to vypadá jako moc fajn knihy! A jo, taky mám neustálou potřebu doplňovat, i když i s tím co mám doma bych vydržela dobře do ledna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Já říkám, že si syslím knihy na důchod. :D Doufám, že pak nebudu slepá jak patrona :D

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky! :)
    Královna Tearlingu mě už také hoodně dlouho láká :) A stejně tak i Poselství růží :)
    Stínovou královnu jsem včera dočetla a jsem maximálně nadšená :3
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já vím, myslím, že jsem to zahlídla na snapchatu :D Tak snad se mi taky bude tak líbit :)

      Vymazat
  5. Zaujaly mne obě Královny.. tak snad si je někdy přečtu. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Královny podle mě musí zaujmout snad každého, strašně lákaj :D

      Vymazat
  6. Já se hrozně moc těším na Stínovou královnu. :) Mám takové knihy čas od času moc ráda, a tak už se nemůžu dočkat, až se tato kniha ke mně dostane. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já právě taky. Hodně čtu spíš thrillery a horory, ale mám ráda i fantasy a občas si ty mordy jimi prokládám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné přírůstky, sama se určitě chystám na Stínovou královnu. Přeji, a´t se všechny knížky líbí :) Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Stínovou královnu jsem zrovna nedávno dočetla a byla prostě skvělá, máš se na co těšit. :) Na Královnu Tearlingu se taky chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se tes na Kralovnu T., ta je totiz naprosto fantasticka :D Na Stinovou se tesim, vsude ctu chvalu :)

      Vymazat
  10. Krásně nafoceno. Od Leily Meacham mám všechny knihy, ale zatím na přečtení čekají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na mě tyhle dvě stále čekají :D Ale brzy na ně přijde řada :)

      Vymazat