Owlcrate

Owlcrate

TÉMATICKÝ KNIŽNÍ BOX Z KANADY

Myslím si, že snad není knihomol, který by nezaznamenal existencí knižních boxů. U nás v České republice byl dříve Knihobit.

Zahraniční knižní boxy mají vždy nějaké téma, můj Owlcrate byl z edice WONDERLAND, takže dokonalý pro fanoušky Alenky v říší divů... a za zrcadlem. Když jsem zjistila, že tohle téma loni na listopad chystají, byl to jasný bod v dopise Ježíškovi. A jelikož jsem zjevně byla hodná, Ježíšek box nadělil. 

A co v něm bylo, se pojďte podívat.





Záložka: 

Od Authored Adornments, kteří kromě úžasných knihomolských šperků, dělají taky vlastní box.

Najdete je na etsy.com, bohužel, co jsem koukala, tam teď k prodeji nic nemají, ale můžete je obdivovat na jejich instagramovém účtu, který najdete zde.


Čaj: 

Že v boxu bude čaj, jsem tak nějak doufala, přece jen Alenka a tea party k sobě prostě patří!
Plechová dóza na čaj vznikla ve spolupráci s Riddles & tea shoppe. Na jejich etsy (zde) najdete kupu placek, záložek, čajů apod., vše inspirované knihami.
Nechte se jimi okouzlit na jejich instagramovém účtu tady.


P.S.:
Čaj v dóze nádherně voní a dóza najde uplatnění i až čaj zmizí.

Magnetka:

Naprosto skvělá magnetka od ještě skvělejší Evie Seo, navrhuje naprosté skvosty pro knihomoly. Najdete u ní plakáty, polštáře, kryty na mobily, placky, záložky, pohlednice, zkrátka všechno, co vás napadne. Inspiruje se spoustou knih a myslím, že každý na svoji oblíbenou knihu u ní něco najde.
Vybírejte zde.
Kochejte se tady

Navíc pokud zadáte při objednání Owlcrate boxu kód: EVIE10 získtáte 10% slevu.

Text na záložce: 
Představivost je jediná zbraň ve válce proti realitě.






1. kniha:

V boxu bývá kniha, ve většině případech jen jedna. Tentokrát ale nastala výjimka a knihy se objevily dvě. 
První je Alices adventures in Wonderland / Lewis Carroll.
Obálku ilustrovala Risa Rodil, která vytváří návrhy na trička, povlaky na polštáře či záložky nejen pro nás knihomoly. Její stránky najdete zde
A zrovna k této knize byla od ní přiložena ještě záložka a těch není nikdy dost.

2. kniha:

Druhou a zároveň hlavní knihou byla HEARTLESS, jejíž autorkou je Marissa Meyer, kterou můžete znát díky její úspěšné sérii Měsíční kroniky.
Bílá obálka této knihy vznikla exkluzivně jen pro box OWLCRATE, původní obálka je černá a vidět ji můžete tady.

Anotace:
Catherine je jedna z nejžádanějších dívek v zemi Wonderland neboli Říši divů a také největší favoritka svobodného Srdcového krále. Jenže ji zajímá úplně něco jiného. Je nadanou pekařkou a netouží po ničem jiném, než si se svoji nejlepší kamarádkou otevřít pekařství a zásobovat Srdcové království skvělým pečivem a cukrovím. Ale dle její matky je takový cíl pro mladou dámu, která by se mohla stát královnou, naprosto nemyslitelný.

Na královském bále, kde by ji měl Srdcový král požádat o ruku, se ale Cath seznámí s Jestem, přitažlivým a tajemným dvorním šaškem. Poprvé v životě cítí skutečnou přitažlivost. Na hranici urážky krále a vzteku svých rodičů společně s Jestem začne intenzivní a tajemné namlouvání.
Cath je rozhodnutá určit si svůj vlastní osud sama a zamilovat se dle svého úsudku. Ale v zemi plné magie, šílenství a monster s ní má osud jiné plány.

Ke knize byla přiložena ještě kopie ručně psaného dopisu od autorky a kartička s úryvkem z knihy. 





Objednávat OWLCRATE můžete na jejich stránkách tady. Nezapomeňte na kód EVIE10 ať máte 10% slevu. Můžete si vybrat, jestli si objednáte pouze jeden box, nebo si předobjednáte na několik měsíců dopředu, poté vám bude box chodit každý měsíc automaticky.

Cena jednoho boxu je 29,99$ a poštovné do ČR je 19,99$.

Nynější téma boxu k objednání je CIRCUS. 
Boxy v zahraničí doručují kolem 15. dne v měsíci, bohužel k nám cesta trvá o pár dní víc, takže si dejte pozor, ať se někde na internetu omylem nepřipravíte o překvapení.

Následující téma můžete sledovat na jejich Instagramu (tady) a nebo pod hashtagem #owlcrate, kde jsou fotky balíčku a často kartiček s příštím tématem.




Na oficiální video od Owlcratu, jak to vlastně v balíčku vypadá, můžete kouknout zde.

A co vy? Vyzkoušeli jste už knižní box či chcete nějaký zkusit? Já mám teď v merku My bookish crate a Fairyloot

17 komentářů:

  1. Owlcrate chci letos zkusit :) Heartless vypadá nádherně v černé i bílé... a k mé velké radosti ji Egmont v květnu vydá :) Ať se líbí!
    Já jsem dost dlouho objednávala Knihobit, ale pak se zhoršili. V současné době to s ním vypadá tak, že šel do kytek. Takže bohužel už u nás žádný knižní box není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já včera hledala kdy Heartless vyjde, viděla jsem to nedávno na databázi a pak už jsem ho tam prostě nenašla, tak jsem si říkala, jestli z toho nesešlo :D
      A s Knihobitem jsem taky nebyla spokojená :( Už končí úplně teda,jo?

      Vymazat
    2. V Hvězdách je upoutávka :D
      Řekla bych že jo. Někdo se právě nedávno ptal v Knižních blogerech co s nima je, protože od října nekomunikují a neposílají zaplacené balíčky.

      Vymazat
    3. O ou, to není dobrý.. dopíšu, u nás BYL Knihobit :D

      Vymazat
  2. Je to prostě krása, zrovna téma Cirkus by se mi moc líbilo, předpokládám totiž, že by se v boxu mohla objevit kniha Caraval, na kterou mám spadeno. Vysoká cena poštovného mě ale nutí počkat si pěkně na český překlad, stejně jsem lenivá anglické knihy číst (přestože si už několik let dávám předsevzetí, abych s tím něco udělala).
    Užij si čtení Heartless a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Caraval mám spadeno, byl ted ve Fairyloot boxu :) Navíc má dvě obálky a krásný jsou obě dvě :) Já nevydržím čekat na překlad, takže si ji objednám z Bookdepository :D

      Vymazat
  3. Už nějakou dobu chci nějaký box zkusit, ale přijde mi to docela drahé. Nechce se mi za to dávat tolik peněz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahé jsou, hlavně i ta pošta.. Není to nic co by si člověk v ČR kupoval každý měsíc.

      Vymazat
  4. Nádhera! Já úplně slintam, jak mají ty obálky propracované a třeba i jejich záložky jsou neuvěřitelné a u nás se tím nikdo tak nezabírá, což je škoda! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo moje slova, je to nádhera :) a i ten papír přebalu Heartless je dokonalý, něco jako akvarelový.. Já si teď třeba z bookdepository objednala Carve the mark (čáry života) protože jsou mnohem víc propracovanější v ang verzi. mají přebal, lepší třpití se, na deskách knihy je vyražena ta galaxie s planetami .. prostě nádhera a za 366kč a pošta zdarma, to dráž vyjdou některé knihy tady.

      Vymazat
  5. Hertless mám právě v černé obálce, ale v té bílé se mi líbí víc. Jinak hrozně lituji, že jsem si ho neobjednala :( Jinak vážně krásné kousky v boxu, snad se k tomu taky někdy dostanu a objednám si ho..

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, jednoduše nádhera :) Box mnohem lepší než býval Knihobit :) Škoda, že něco takového není i u nás :) Hned bych si ho objednala, ale přece jen dát v přepočtu více než 1000,- za box nemůžu :) Tak zůstanu u Bookdepository :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba Knihobitu, že nepůsobil tak dobře je dle mě i v tom, že nebyl tématický. prostě to byl mišmaš věcí z ebay a spol. Bookdepository je skvěly, hlavně ta pošta zdarma

      Vymazat
  7. Oni se ty boxíky dají dokupovat zpětně? Ten byl tuším loni ne?
    Jinak paráda, kdyby moje angličtina byla na čtenářské úrovni neváhala bych ani minutu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však píšu, že jak jsem zjistila, že bude Wonderland, přála jsme si ho k vánocům, byl to listopadový a došel na konci listopadu. Tudíž pod stromeček včas. Jen jsem se k napsání o něm dostala až teď.

      Vymazat
  8. Páni, tak tenhle box je opravdu vymazlený. Pořád váhám nad tím si nějaký taky objednat, hrozně mě to láká :) A zrovna téma Alenka je moje zamilované :)

    OdpovědětVymazat